• GRATIS bestandscontrole
  • Spoedlevering mogelijk
  • Deskundig advies
  • Milieubewuste producten
  • Ruim 20 jaar ervaring

Retourbeleid

Binnen welk termijn kunt u routerneren?
Direct nadat daar toestemming voor wordt gegeven door Disprosign ontvangt u een afhaalbericht door onze leverancier, dus nadat de klacht is goedgekeurd. U dient uw klacht binnen 8 dagen na binnenkomst goederen bij Disprosign te melden).

Hoe kunt u retourneren?
Producten moeten in originele verpakking worden geretourneerd.

Wanneer kunt u retourneren?
Retoursturen kan alleen nadat er overleg is geweest met Disprosign. Dit kan zowel via email als telefonisch. De klacht moet gegrond zijn om retour gestuurd te worden. Niet goed is niet goed, daar doen we niet moeilijk over. In het geval een klacht is afgekeurd kan het artikel dus ook niet retour gestuurd worden).

Naar welk adres moet u retourneren?
U hoeft niets op te sturen, wij halen het kosteloos bij u op.

Wie betaald de verzendkosten?
Indien de klacht terecht is, dan zullen wij niets in rekening brengen. Blijkt de klacht alsnog ongegrond dan brengen wij de kosten van het verzenden bij u in rekening.

Binnen welke termijn krijgt u het aankoopbedrag teruggestort?
Nadat wij van onze leveranciers akkoord krijgen of de klacht gegrond is, zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terugstorten op uw rekening. Hiervoor proberen we uiteraard wel eerst een juist product bij u af te leveren.

Word het bedrag teruggestort op de rekening waar eerder mee is betaald?
Bij een terechte klacht die niet verholpen kan worden door vervanging van het product, met daarbij een specifieke reden die in overleg met Disprosign tot stand is gekomen, zal Disprosign het bedrag terugstorten op de rekening waarvan wij het bedrag hebben ontvangen. Hierin is geen andere mogelijkheid dan alleen deze mogelijkheid.